tugbaarya Hayır canım gayet normal. Çünkü ben 31+2 de erken doğum yaptım 1865 doğdu Dr 31 haftalık olduğuna emin misin diye çelişkiden kalmıştı. Daha büyük girdi yani USG ölçümünde ise 1900 çıkıyordu misal Dr şaşırdı epeyce normal yani bayagida iyi htt