Durununannesi80 o kadar bekleme bence benim doktorum 12 den sonra kolay olmuyo bebek hareketleri fazla olduğu ölçüm yapmak zorlaşıyo doğru sonuçlar çıkmayabiliyo demişti ben 12. Haftanın ikili test için çok ideal olduğunu düşünüyorum tam 12. Haftamda yaptırdım bende