Eda0606 bende ilk hamileliğimde hep bebekle ve o tarz rüyalar goruyodum uyumak istemiyodumbu yüzden ama çok okuyup uyuyun hatta eşime de okutup öyle yatiyodum daha iyi oluyodu. Şimdi ikinci hamileliğim rüya fln görmüyorum yorgunluktan😁 gün içinde hamile olduğumu düşünmeye vakit olmuyo rüyama da hiç girmiyo çok düsünmeyin yani bence 😂