Doktorumla beraber günümüz dolduğu ve bebeğimin sağlığı için 2 gün sonra bebeğimin bir şekilde doğmasına karar verdik. Suni sancı denemeli miyim sezeryan mı düşünmeliyim
Suni sancı işe yaramayabiliyormuş yine sezeryana dönebilir denildi. Bilgisi olan var mı