Ayztsla 19+2 yiz 3 hafta onceden gerilmeler başladı ama ne olduğunu anlamadım. İlk anneler gününde anladım, pıtır pıtır biseyler son bi haftadır da böcek yürümesi gibi pıtır pıtır gıdıklanmalar ve gerilmeler artık anlıyorum bebek olduğunu hep sabırsızlanıyordum hissetmek için çok başka bir duyguymuş🌺