duygunaydn Dilekgirgin Alakasız bir soru olacak ama tedirgin oldum kızlar cevaplarsanuz cok mutlu olurum ayıptır söylemesi paçanga böregi yedim içindede pastırma var ama bebege herhenGi bir sıkıntısı olurmu 37.haftamdayım bnde
ozgeya Dilekgirgin yanma hissim yoktu ama adet sancısı gibi sancım başladığı gün kontrolde 4 cm açılmam çıktı,6 gün sonrasında doğurdum 😄