Merhabalar 22 gündür anneyim artık ben de :))) canımı sıkan konu şu özellikle annelere soruyorum. 22 gün oldu ve sarılığı geçmedi. Doktora da gidiyoruz geçer diyor ama canımı sıkıyor artık. Kan uyuşmazlığı ve erken doğum var. Onlar da etki etti sanırım. Aranızda bu şekilde uzun yaşayan var mı sarılığı?