Bianne4161 Folik Asit olarak “QFolat” kullanan var mı aranızda ? Ben gebelik öncesinde kullanmadım ve şimdi de kullanmak istemiyordum ancak çok kararsızım 9.haftadayım🥹😂 Arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim. Tecrübeli gebelerin cevabını bekliyorum
Bianne4161 Hanhan8 Evet bu süreçte başka hiçbir şikayetim yok bulantı dahil, ancak sürekli uyku ve halsizlik var
Meyra21 Haftadayım ben kullanmadım bebeğimin de gelişimi normal hatta 3 gün önde. Her kafadan bir ses çıkıyordu bende folikasiti Doğal almaya çalıştım
Bianne4161 Meyra21 Neler tüketerek aldın peki ben de bu yüzden bu zamana kadar kullanmadım fikir birliği olmadığı için
mihrimacan Valla bende kullanmadım canım bir İki hafta kullandım zaten baş dönmesi yapıyordu bide doktor akrabam dedi kullanma bende hazır bahane bulmuşken almadım daha