ikibebeanasi tahlil vermişti ondan sonra bilgilendirecekti bugün gideceğiz doktora tekrar ne diyecek bilmiyorum benimde 1 hafta kadar var doğumuma, ama artık stres yapmıyorum, dünyaya geldiğinde toparlayacağına inanıyorum. Bu durumu daha erken haftalarda yaşanlarda varmış en azından bizim son haftalarda böyle birşey oldu diye düşünüyorum