aslii57 Kızlar çam sakura da önerebileceginiz kadın doğum Dr u var mı ? Daha önce aşılama oldum tutmadı tekrar denemek istiyorum camsakura da
Hayatuysal34 aslii57 oğlumu orda doğurdum dr açısından asla bizzat dr u görmen mümkün değil. Hep asistanlar
1029384756 İki kere felan gittim erkek doktora sıra almıştım bi girdim içeri bi tane kız sanki 15 yaşında bi de ukala hareketleri var sanki bana profesör bidaha da gitmedim özele devam ettim mecburen