Kızlar selam. Şimdi şöyle. Prilam dr kullanıyorum. Sağlık ocagına yazdırmıştım. Kendi Doktorum günde 2 tane içilecek demişti. O yüzden ilacım çok çabuk bitti. Şimdi Sağlık odağına tekrar yazdırmaya gidicem ama nasıl olacak? Günde bir tane kullanmış gibi düşünülüp yazmayacaklar mı? Sistemde nasıl çıkar. İlaç bitmemiş mi gözükecek?