Kediannesi1 Hanımlar merhaba 7+3 ikizlerime hamileyim bikini bölgemde arkaya doğru dış bölgede yanma ve kaşıntı var sirke kullandım o an hafifliyor 2-3 saat sonra devam ediyor önerebileceğiniz bir şey var mı acaba kontrolüme de daha 2 hafta var
Bade1605 37 haftadayım geçmek bilmiyor doğurunca kullanılan kremler ve fitiller daha etkiliymiş sabret sirkeli suyla sil diyor doktorum ama yine de idrar tahlili verin bazen enfeksiyon da yapıyor
Kediannesi1 Bade1605 oturup kalkamıyorum öyle zor ki çok geçmiş olsun size inşallah sirke sirke kokuyorum artık bir geçse 1 gün dinlensem bari
Kediannesi1 Servikal kaşına kaşına yara yapıp yaktım öyle bir yanma değil deride hassasiyetle acı oldu öyle bir yanma
Servikal Kediannesi1 anladım canım dikkat et sağlık ocağına giidp kremde alabilirsin rahatlamak için bi de enfeksiyonu basite alma bol su iç tahlil yaptır.Düşüğe kadar götürür enfeksiyon