Merhaba canim. Geçmiş olsun öncelikle. Rabbim size sabırlar versin. Çok zor bir durum sabırdan başka çaresi yok. Benim ablam 24. Haftada 22. Haftaya uyumlu şekilde gebelik zehirlenmesinden dogum yaptı. 500 gram doğdu 385 grama kadar düşmüş canım yeğenim. 141 gün kuvözde kaldı. Süt en önemlisi sütünü sağ bol bol. Zorlu bir surecti ama sapa sağlam evine geldi çok şükür 31 ocakta çıktı 4 ay oldu herhangi bir problemi yok 4 aylık bir bebek gelişiminde. İnşallah sizde sağ salim tez zamanda kavuşursunuz. Süreç uzun… Allah kolaylık versin istediğin zaman yazabilirsin