Çift yumurta, 33+3 , her geçen gün biraz daha zorlaşıyor. Adım atmak, yatmak ,kalkmak, oturmak, sağa sola dönmek işkence gibi. Ama onlar sağlıklı, önemli olan bu. Erken doğum riskimiz var hep yatıyorum, şükür bu haftaya ulaştık. 2 hafta daha dayanabilsek harika olur🙏 sağlıkla kucağımıza alalim ınsallah hepimiz de 💝