Kızlar selam. Bugün tam 27 haftalık olduk. Bu haftalarda ödem toplamak normal mi sizce? Sabah kalktığımda çarşaf izleri bile tek tek belli oluyor kolumda vücudumda, ellerim şiş. Bugün sağlık ocağına gittim maske taktım bi süre baktım onun bile izi yüzümde. Sizde nasıl durumlar?