Jdjdjdjdjf Kızlar geçen sancılardan dolayı acile gitmiştim Aşağı da tansiyonun düşük dediler ama doktor herhangi bir yorum yapmadı. Şimdi de evdym sürekli kalpte çarpıntı halsizlik ve uyuşukluk oluyor vucudum da korkuyorum düşük tansiyon gebelikte tehlike mi