Kızlar Allahımın izniyle bebeğimin doğumu 8 Ekim görünüyor Bi kızımız olucak 20+3 olduk sadece 2 3 tane zıbın aldım mevsime göre nasıl kıyafetler almam lazım tecrübeli olanlar yardım ederse sevinirim gözümde minnoş cicili bicili kıyafetler var ama hepsi kısa kol sivasta yaşıyorum yardımcı olun bana 😁😍