Nurans Kızlar 3 yıl önce mikroblydng yaptırmıştım fakat kaşımın olmayan yerlerinde boya kaldı kızarık bi şekilde bunu evde kendim nasıl silebilirim
alparslansmother Maalesef silinmiyo ben o cizgiden kalemle ciziyorum tekrardan sildirmek lazim dovmeden yapmislar