Kızlar dyson ım geldi 2 gündür kullanıyorum yalnız ışıklı başlığı takıp parkeleri süpürüyorum çok fazla şarj yemiyor ama halılar için olan başlığı takınca şarj çok çabuk düşüyor. Tekrar ışıklıyı taktığımda şarj yüksek gösteriyor anlamadım bu ne şimdi