Kızlar merhaba, şuan 34+3 haftalığız, gebeliğimin başında göğüslerim ara sıra sürekli sert olurdu fakat 3. Döneme girince nedense hiç sertlik göstermiyor aksine söndü gibi.. çevremdekiler acaba sütün olmayacak mı diye diye korkutuyor beni.. doğumdan sonra değişir mi durum?
Mesela ara ara sancı girer, uçları da çıkıyor güzel bir şekilde ama sertlik şişlik yok :/ korkmaya başladım başına gelen oldu mu