Yasemindemirtas Linnaella hep tatlı yedim , canım hep tatlı istedi kızım olcak 😂 bence pek alakası yok
ebru23 Linnaella valla hep tatli istedi canim eskiyi bi hicc aramadim ki ben yemekle dilim dilim limon yiyen ben 1 senedir evimde olan halley buyuk paket onu 2 gunde yedim 😂😂😀 oglan geliyo
Pinkyy Linnaella ilk 3ay ekşi acılı şeylere dayanımyordum,limon kesip yiyordum,turşular filan ohhh miss,şimdilerde ise salataya limon sıkamıyorum midemi ekşitiyor diye,ikiz erkek bekliyorum tatlı hiç aramadım hep ekşi hep acı istedim
Melissssa Linnaella ay ben hiç ilgisi olduğunu düşünmüyorum yaa bünyeden bünyeye değişiyor ben ekşi hastasıyım normalde bir parça tatlı yiyemem ama hiç canım istemedi ekşi falan hatta bu aralar hep tatlı arar oldum 24 haftayız kızım olacak benim de 🤗🤗🤗🤗
Gizemyunusduman Linnaella benim içimden ne kız ne de erkek diye geçmiyo bazıları erkek olucak diyo eşim ve eşimin ailesi de kız olucak diyo ama bakalım nasip kısmet sağlıklı olsun da