Merhaba ben kısaca uzatmadan bi soru sormak istiyorum. Pazar günü doğum yaptım eşimle sıkıntılı bi süreçte doğumum gerçekleşti ve eşim haberim olmadan nüfusa gidip istemediğim bi ismi koymuş çocuğuma. Bu adamı boşayacağım zaten fakat ben bu ismi nasıl değiştirebilirim? Şu an bebeği bırakıp bi avukata gidip danışamıyorum da bilgisi olan lütfen yardımcı olabilir mi? Dava mı açmam gerekiyor yoksa nüfusta değiştirebilir miyim?