Ftmysf1007 Selam kızlar. Bayram da eşimin ailesine gideceğiz. O zaman 36 haftalık oluyorum 6 saat yol gitmem gerekiyır. Doktoruma soracağım sakıncası var mı diye ama 36 haftalıkkken yolculuk yapan oldu mu? Bir yandan da korkuyorum
ogretmenHnmm Ftmysf1007 bende 35 haftalık oluyorum memlekete gitmeme karari aldik eşimle bu bayramda evimizde olalım ne yapalım riske atmamak lazım. 7 saatlik yol az da değil
Aysenur-2019 Biz 38 haftalık olacagız aileler 2 saatlik yolda ama bi yere gitmeme kararı aldık doktorunun izin verecegini sanmıyorum 6 saat biraz uzun gibi geldi