Aycaozn Merhabalaar 8+1im bugün doktora gittik ve kalp atışını duymadığını haftaya salı yeniden bakılacağını söyledi çok korkuyoruz böyle başına gelen oldu mu hiç geç duyan çok üzüldük eşimle moral olarak çok kötüyüz mübarek günde meleklerinizle dua edin benim için 🙄
Gozdeli Aycaozn rabbim şu mübarek günde inşallah en kısa zamanda içinizi ferahlatsın kalp atısını duyarsınız inşallah ❤️
Merve201119 Aycaozn canım ben ikinci hamileliğimde 8+6 da duymuştum geç döllenme olmuştu inşallah sende duyarsın içini ferah tut Allah’ın izniyle duyarsın inşallah
mom02636 Aycaozn Rabbim hayırlısıyla kalp atışını duymayı sağlıkla da kucağınıza almayı nasip etsin insallah 🌼
Anneoluyorummb Bazen duyulmaya biliyormus icinizi rahat tutun ki o da rahat etsin bi arkadasim 12 haftalikti doktor var dedi kalp atisi ama dinletmemisler en sonunda duydu
Aycaozn Anneoluyorummb bende direk kalp atışı yok dedi doktor haftaya yeniden gel yoksa kürtaj diye anlattı bana ama yıkıldım resmen haftaya inşallah güzel haberler alırım Allahın izniyle 😔