Ginger_ ben 2inci ayda elenatal 2 kullandım 3 aydan sonra da regenesis kullandım ilkde folik asiti eksikliği olduğu için tek kullandım hamile kalmadan önce eksikliği olunca doktor tek folik asit verdi sonra önceki hamileliğimde olan tarihi geçmeyen folik asiti kullandım bitince doktor farklı verdi ama hatırlamıyorum şuan iki kere falan değiştirdi doktor bende