Merhaba kızlar. 25+5 haftalık hamileyim. Bugün kontrolde doktor kafası ve gövdesi büyük biraz dedi. İri bir bebekmis bizimkisi. 2 hafta bir önden gidişimiz var yani. Şeker yükleme testini düşünmüyordum ama şekerden dolayı olabilir dedi. İşimizi garantiye alalım yaptır dedi ve tabiki yaptıracağım. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba. İlk gebeliğim olunca biraz endişelendim aslında.