Merhaba kızlar :)
Bugun Nst + Muayene + Kan tahlili için hastaneye gittim.
37.haftamdayım.
Doktorum haftaya çatı muayenesi yapacağını söyledi. ( Tırsmadım değil 😁)
Bugünkü muayenemde bebisimin kilosu 2900 boyu 46 cm olarak söylendi. Suyum hafif azalmış günlük su miktarımı artıracağım.
Bu haftalarda sizin bebislerin kilosu kac olarak söylendi? Benim gibi suyu azalan oldumu? Ne yediniz içtiniz naptiniz ?