Valla benimde 2 tane düşüğüm oldu normall yolla 1 tane tup bebek denemem oldu ek embriyo transferi sonrasi 2 ye bölünüp ikiz tuttu fakat gelisimini durdu gebelik sonlandi bu 2. Tup bebek denemem suan hersey guzell gdiyor lekelenme kanama oldu tabi o yuzden insan tedirgin oluyor ufak biseyde olsa tabi beni engellemiyor okadr yogun degil zaten surekli dinleniyorum sadece merk ettim yasayan varmi acaba die saoll cnm teşekkürler🙋🏽♀️kadin olmak zor her kosulda 🧿