Kızlar bugün okuldan geldikten sonra başım ağrıdı,karnıma kramplar girdi. Sağlık ocağına gittik eşim ile tansiyona baktı. Tansiyonum düşmüş biraz eve geldik neyse hemen içeri girer girmez bir anda burnumdan kan gelmeye başladı tampon yaptık geçmedi bir süre ağzımdan burnumdan üst üste kaç kez geldi bilmiyorum. En son buz falan koydum öyle geçti bu durum başına gelen oldu mu hamilelikte burun kanaması normal mi bu kadar yoğun?