Hevida 15 az değil şuan kız diyorsa eminse belkide kızdır ama bu zamana kadar kızı erkeğe benzetmekte ne bileyim soğurum doktordan 🤦🏻♀️😂 Ben 12+3 te öğrendim kızım olacağını tarama günü. 18 haftalık olduk halen kız. Yani doktor kendinden emin değilse yüzde yüz beklesin yani söylemesin kimseye cinsiyeti bir süre sinir oluyorum böyle durumlara 😂