_nigarr24_ Sedadgr ikinci hemen doğuyor diyorlar. Bana doktorum pırt diye doğuracaksın dedi bakalım hayırlısı olsun sağ salim gelsinler de varsın acısını çekelim
mommysss1 Seymayvzz hiiiç korkma ben kan bile veremezdim normalde ama zaten ameliyat sırasında 0 agri oluyor sonrasında da toparlaniyorsun ❤️
Tugraseda Seymayvzz korkularını bi kenara bırak bebeğin ve bedenin izin verdiği müddetçe adı üzerinde doğal doğumu yani normal doğumu seç derim.
Merve7141 Tecrübeli arkadaşlar ben de normal doğum istiyorum yalnız çatı muayenesinde çok kasıldım dayanamadım dr bakamadı bu normal doğumda zorlanacağım anlamına gelir mi