Mrym_sld 15+5 olduk bızde cok sukur bugun cınsıyet ogrenmeye gıttık ama bızım sıpa göstermedı kordon onundeymıs gozukmedı 😄🙈haftaya gıdıcez ınsallah tekrar ınsallah gosterır🤲🏻☺️
Yoncatrk Mrym_sld Ben de Bı dahaki ay kontrole gidicem inşallah o zaman gittiğim de gösterir cinsiyeti canım