Arkadaşlar yengem tüpleri bağlattı ve doktora gitmiş gebelik var demiş doktor. Ama dış gebelikmiş gel kürtaj yapalım demişler . Şimdi tüpleri bağlatan bir insan sık sık bu durumu yaşar mı yoksa bu olay milyonda bir mi oluyor. Sürekli yaşarsa ne gibi önlem alması gerek. İlla kürtaj şart mı başka şekilde düşmez mi .