kızlar tatlılınde bırsey yok normal dedi bende ne yapmam lazım dedim hani ilac fılan 3.5 sene az degıl dedim oda asılama dedi dırek bende klomen fılan varmıs onlarla olmazmı dddim senin yumurtlaman oluyo onu kafandan cıkart diyo ee ozaman oluyosa neden hamile kalmıyorum ya ben gununu tutturamazsn diyo ovulasyonla takıp ediyorım dedim asılama yapablrm sana 3 kere sonra tıp bebek dedi baska hstaneye demi gitsem acaba kararsz kaldım daha onceden aynı doktor bana yımurtaların yavas calısıyor demisti yani bide