Kızlar selamm. Şu an 16+2 yim. 1 hafta önce özelde muayene vardı gittim. Çocuk iki bacağını bağdaş kurmuş oturmuş. Öyle baktı böyle baktı en son oksur dedi doktor bebek biraz kipirdadi erkek dedi. Bugünde devlette randevum vardı ona sordum cinsiyeti söylemediniz hala dedim oda baya ugrasti yine bacaklarini çekmiş kendine oturmuş öyle sonra kız dedi. Kesin bişey diyemem ama bence kız dedi. Şaştım kaldım bende. Basina gelen eden var mi? İlk gebeliğimde oğlumu çok erken ogrenmistim 12. Haftalık ya var ya yoktu. Buna da artık yolu yariliyorum alışverişlere baslicam ama bir türlü belli olmadı. Böyle başına gelen varsa sonradan cinsiyetinize falan ne dediler acaba ya kafamı karıştırdı iki doktor.