mervetzl7 9.5 haftalık kürtaj oldum ve 1 ay geçti tekrar hamile kaldım bebek haftasını nasıl hesaplarız bu durumu yaşayan varsa beni bilgilendirebılır mi?
Pamuk mervetzl7 Ben o konuda çok azarlar yedim doktorlardan.Sat olmadigi için.Belli bir haftaya kadar ultrason ile gidiliyor.10. Haftadan sonra benimkini hesaplamislardi.
Mavimi mervetzl7 bende martın 28inde 9 haftalık düşük yaşadım şuan tekrsrdan hamileyim vr 7 haftalık olduğumu öğrendim doktor kürtaj sonrası olan ilk ilişkide tutmuş olabilür dedi ve ultrason da kendi hesaplamasıyla 7 haftalık dedi eğer beklerseniz ztn doktorlarınız bunu öğrenio size söylüyor tabi iyi doktorsa ben özele gidiyorum ♥️
Esraa79 mervetzl7 bende kürtajdan sonra hemen hamile kaldım. Asla azarlama gibi bişey söz konusu olamaz ki olmadıda. İlk gittiğim de hemen haftasına göre sat tarihi verdi. Sonra o sat tarihine göre devam ettik🙃
Mavimi Pamuk bu konuda azar yemeniz çok kötü bişey doktorunuzu iyi seçin azarlamak ne demek aynı şeyi yaşadım ve doktorum kendisi hesapladı ve çok da iyi ilgileniyor özele gidiyorum ♥️
Mavimi Mavimi ve dediği gibi ilk ilişkim tutmuş 7 nisan olarak görünüyor tutma günü ve benim kürtajfan sonra kanamam 3. Gün fln sürmüştü.
Pamuk Mavimi Kaç ayrı özel doktorada gittim.Ama doktorların büyük kısmı kurtajdan sonra adet olmadan gebe kalmayı asla desteklemiyor.Megerse bildikleri varmış,haklilarmis.
Mavimi Pamuk nasıl haklılar kaç tane düşük yapıp hemen hamile kalan sağlıklı fa bebeklrri olan var bu Allahtam gelen bişey neyin nasıl olacağını Allah bilir doktor sadecr tedavi eder ve yardımcı olur ama Allah herşeyin en iyisini bilendir
mervetzl7 Doktora gitmeye çekınıyorum gitsem kürtaj olduğumu söylemesem de olmaz çam sakura hastanesınde güvendiğiniz bir Kadın doğum doktoru var mı
Zeyno96 Bende düşükten hemen sonra hamile kaldım. 9.cu haftaya geldim bebeğimin kalbi durmuş… şuan doktorum 4 5 ay bekle dedi Rabbım kimseye yaşatmasın 2 düşük yaptım 6 haftalık …9.cu haftada düşük olmadı ama kalp durdu…