Benim bebişler ikiz cinsiyetlerini bilmiyorum biri kız biri erkek olursa Kızı Arya erkeği Aras koymak istiyorum babamız Ateş istedi ama ben Ateş ismini uygun görmüyorum. İki isim verme taraftarı değiliz eşimin iki ismi var ve nefret ediyor bu durumdan 😂 Sağlıklı olsunlarda ben daha çok isim bulacağımı biliyorum 🙊🙈😂🐣🐣