Arkadaşlar doğum yapalı 17 gün oldu normalde gidip aldırmam gerekirken dikişlerimi aldırmadım korkudan mavi renkte misina ip ile sadece başı ve sonu dikilmiş ortasında ip falan gözükmüyor sizce aldırmak acır mı nasıl alınıyor ne kadar sürüyor nasıl bir dikiş bu