Kizlar 5 aylık olduk 3 aya kadar kız diyip Dr 4. Ayda gördüm pipisni erkek dedi ama eminde değilim dedi %90 erkk dedi ama sen hazırlık yapma detayliyi bekle dedi detaylı ultrasonum Haziran 10 da o zmna kadar sabrım yok heycnli ve merk ediyorum başka bı Dr a gtsem cinsiyeti net belli olmusmudur artık gorebilirmiyiz net 🌸