[silindi] geçen sene covid geçirdim. Ağır atlattım biraz . O yüzden düşük sebebi pıhtılaşmadan olduğunu düşündüm . Tahlil sonuçlarında kan değerlerden yola çıkarak aspirin kullandım , çünkü kendi doktorum gerek görmedi. Tekrar Gebe kaldığında gidişata göre iğne ilaç başlatırız dedi. Onlara göre normal ben düşükten sonra çok zor topladım kendimi hemen çare aradım . Aslında burda okuyordum daha önce gebe kaldığımda ama hiç ihtimal vermedim. İlk oğlum da böyle bi sorun yaşamamıştım. Sende pıhtılaşma testini ihmal etme mutlaka yaptır . Doktorlara göre herşey normal ama kaybedene sor birde . Bende hala çok korkuyorum , hamileyim ama hep tedirgin bir halim var . Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin🤲