Kelebekcim sağlık ocağında yaptırsanız bile idrar tahlili doğru çıkmıyor. Ben sürekli orada verdim 1-2 lokosit var o da her hamilede oluyor dediler sürekli. Aradan bir hafta geçmeden kontrolümü sağlayan özel hastanede idrar tahlilimi istedi bi verdim 82 lokosit çıktı. Antibiyotiğe başladım 2 haftadır kullanıyorum henüz geçmedi. Yani bence hastanede vermeniz daha güvenilir. Sağlık ocağında idrar test sonucuna kağıttan bakarak yazıyorlar gözümün önünde defalarca yaptılar çünkü laboratuvar ortamında incelenmiyor güvenilirliği yok. Bu zamana kadar enfeksiyon olduğunu bilseydim antibyotiğe daha önce başlardım bu kadar ilerlememiş olurdu.