naneliseker_ merhaba, ben de gebeliğimi 3 gün önce öğrendim, bugün hcg değerim 457 çıktı🥹 aile sağlığında baktırdığım için kaç aylık olduğuna dair net bi şey söylenmese de ortalama 4 haftalık denildi🫠 fakat karnım öyle bir şiş ki 3-4 aylık hamile gibiyim🤰😂 Bu sık görülen bi durum mudur, geçici midir, sizlerden yaşayan var mı acaba ❓herkese sağlıklı günler ♥️