Hanımlar 18 haftalığız. Doktorum son kontrolde bebeğin eşinin Rahime çok yakın olduğunu ama ilerleyen haftalarda çıkacağını her gittiğimde sormam gerektiğini söyledi. Fakat riskli bir durum kanama olabilir, hareketlilikten uzak dur, ağır kaldırma, eğilme gibi şeyler de söyledi. Çok dikkat ediyorum ama yine de çok korktum. Süpürge yapmaya bile çekiniyorum resmen. Bu durum yaygın mı yaşayan var mı acaba?