Sinemaki gebeliğimin başından beri serkan beye gidiyorum çok memnunum ama bu sizin doktordan beklentiniz ile alakalı bir durum bence. Ben çok relax bir insanım ve doktorumda bu konuda beni germeyen destekleyen biri o yüzden gebeliğim gayet rahat geçiyor şükür. Ama tüm detayları Serkan bey ince ayrıntısına kadar anlatan bir adam