Diidosd Eğer tam gününde gelirse 27 günümüz kaldı kızlar. Sizde durum nedir? Çok heyecanlıyım 🥰 benimle aynı gün olan var mı? Normal olacağı için bekleyebiliriz de veya erken de gelebilir orası belli olmaz ama. Sata göre 20 Haziran’da doluyor günümüz
Zln2152 Diidosd sağlıkla gelsin inşallah Bizim de sata göre 28 Haziran görünüyor ama bebeğin ne zaman geleceği hiç belli olmuyor tabi 😀