Mylove1998 çok normal ben de öyleyim 20 hafta benim de çok ufak minik şeyler hissediyorum ,doktoruma sordum hatta çok normal bu haftalarda böyle zaten büyük hareketler ilerleyen haftalarda hissedilir daha çok küçük dedi, insanlar burda konuşurken ben de mi sorun var diye düşünüyor insan ama hiç dert etmeyin gayet normal yaşadığınız