2 hafta önce beta 136 çıktı bugün testte 8000. Muayene oldum. Direkt alttan muayene ettiler. Doktorun söylediğine göre 6 haftalık fakat kese var bebek gözükmüyor. Haftaya tekrar gel değerlerin iyi ama takibe alalım dedi. Başına gelen var mı boş gebelik olma ihtimalinden korkuyorum