Kızlar 6+4 üm .başından beri ağrım oluyor ara ara ama idare ediyorum.böyle gaz olduğunda ya da wc ihtiyacım geldiğinde ağrı oluyor o zmn .adet ağrısıyla karın ağrısı karışımı gibi (endometriozis var bende ondan da olabilir).aşırı halsizim ayakta zor duruyorum .bir de yemekten tiksiniyorum,hiçbirley canım istemiyor,aklıma yemek geldiğinde kötü oluyorum unutmaya çalışıyorum.bunlar sizde de oldu mu? Ne zaman geçer Ağrı ,halsizlik ve tiksinti ?