Kızlar kayınvalidemgili yemeğe cagıracaktim diğer eltim benden önce davranıp söylemiş kayınbabam da yarın akşam size geliriz dedi fakat ben yarın hastanede olucam diyemedim yani ayıp olur diye tavuğu koymustum suyundan ıslama falan yapacaktım 1 gün dursa bişi olur mu acaba yemekleri akşamdan yapsam sorun olur mu sizce