Sabahtan beri böyleyim oğlum var acilede gidemiyorum kalktığım an düşecek gibi dönüyor her yer ilk kez böyle oldum baş ağrısı sersemlik var zor zahmet ayran içtim tuzlu iyi gelmedi tansiyon aletimizde düzgün ölçmüyor ciddi bir şey mi
Anlamıyorum ne yapmam gerek eşimi işten çağırıp acile gitsem mi daha oğluma yemek yediremedim kolum kalkmıyor 😞